Shoppen

I samarbete med vår leverantör Part PART Uppsala & Enköping | Arbetskläder & Profilkläder (partsverige.se) har vi profilkläder från märket Craft. Ni kan beställa kläder med SK ENA tryck här på vår hemsida.

Alla våra kläder levereras med SK ENA logga. Endast på väskor kan man beställa med namntryck. Tryck kostar 40 kr.

För att kunna göra en beställning måste ni vara inloggad på er profil. När ni har lagt er beställning får ni en faktura. När fakturan är betald kommer beställningen skickas till Part. När leverans är klar, kommer era varor lämnas ut i Simhallen av ansvarig tränare eller breddansvarig på söndagsträningen.

(Med undantag för juni och juli då vi har längre leveranstider.)

Beställningar via webshoppen hanteras så fort att betalning skett.

Betalda beställningar hanteras sista måndagen i månaden. (Ej i juni och juli.)

Normal leveranstid är 2 veckor.

Storleksguide hittar ni här:

Vi har klädprovning i Simhallen vid terminsstart vår och höst. Då sker betalning via swish. Leveranstid är normalt efter 14 dagar.

Förutom varorna på hemsidan säljer vi även Vattenflaskor till priset 50 kr.

Badmössor och vattenflaskor levereras direkt i simhallen, efter att betalning av fakturan har skett.

Vi tar även emot swish 123 288 41 61.

Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot kontanter eller kort.

Hör av er om ni har frågor kring er beställning eller leverans: info@simklubbenena.se

Medlemsförmån

För dig som är medlem i Simklubben ENA erbjuder vi rabatt hos företag som säljer utrustning till simning. Ni får 10 % rabatt. För att få rabattkoden, fråga er tränare, eller kontakta oss på info@simklubbenena.se.

SIMBUTIKEN i Uppsala

Simbutiken | Vi har allt inom bad och simning online

Freker

Sökresultat (freker.se)

För att slutföra en order måste du skapa ett konto eller logga in. Du kommer att bli skickad till inloggningssidan när du slutför din order.