Masters

Masters vänder sig till dig som vill simträna, är van simmare och kanske även vill tävla.

Detta är vår första Masterskurs och vi vänder oss till dig som kan simma crawl redan. Denna träning baseras mest på crawl, men vi kommer variera mellan bröstsim och ryggsim, kan du även fjäril är det såklart bonus.

Alla med olika bakgrund är välkomna, har du gått en vuxencrawlkurs och vill komma vidare, är du gammal simmare och vill få sällskap när du tränar. Alla är välkomna oavsett nivå. Vi gör träningen utifrån deltagarnas önskemål och behov. Vi kommer inleda passen med lite teknik, sedan fokuserar vi på intervallträning. Alla är välkomna, vi har ingen prestige i att man måste ha tävlat eller presterat något. Vi vill ha ett trevligt gäng som gillar att simma tillsammans.

Vi hoppas att simmare som har tävling i sikte, tex Masters i bassäng, Open Water, Swim Run och Triathlon vill simma med oss.

Vi kör 1 pass i veckan fram till maj, efter det är tanken att vi simmar utomhus, separat bokning för utomhussimning kommer i vår.

I priset för kursen ingår material att låna, såsom fenor, platta, dolme och paddlar. Egen utrustning som är viktig att ha, simglasögon och badmössa, vi säljer ENA badmössor för 100 kr och vi har swish. I priset ingår Entré till simhallen.

Avgift för 16 gånger (då ingår entré till simhallen) 1 200 kr

Samt medlemsavgift 100 kr

Vi träffas vid bassängen ombytta och klara 15 minuter innan träningen.

När
  • Masters, tisdag 19:15 - 20:00 PepparrotsbadetPepparrotsbadet
Var  Pepparrotsbadet
Aktivitet startar  tis 23 jan 2024 (v. 4)
Aktivitet slutar  tis 21 maj 2024 (v. 21)
  • 700,00 kr
Status  Stängd
Bokning
  • Stängd

Deltagare/Medlem

1 Cecilia Rosengård
2 Caroline Lygnegård
3 Erica Gjälby
 Den här gruppen har även 3 deltagare som valt att vara anonyma.